جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

رویداد روز جهانی کلانشهر‌ها با موضوع مدیریت یکپارچه آب شهری برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۸۰۶۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رویداد روز جهانی کلانشهر‌ها با موضوع مدیریت یکپارچه آب شهری برگزار می‌شود
رئیس اداره دیپلماسی شهری شهرداری مشهدمقدس از برگزاری نشست تخصصی روز جهانی کلانشهر‌ها با موضوع مدیریت یکپارچه آب شهری در شهرداری مشهد با حضور مدیران و متخصصان بخش‌های مرتبط در شهر و مدیریت شهری شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا اصفهانی زاده با اشاره به همزمانی این رویداد با بزرگداشت روز جهانی کلانشهرها، بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی روز متروپلیتن فرصتی را برای همه ذی‌نفعان شهرداری فراهم می‌کند تا در خصوص موضوع‌های حوزه آب و دغدغه‌های مشترک به تبادل نظر بپردازند.

وی همچنین افزود: از آنجایی که مقامات محلی و شهری در کنار یکدیگر و فارغ از تشریفات سازمانی خود سعی خواهند کرد تا با اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود راهی برای برون رفت از معضلات طرح شده بیابند، می‌توان امید داشت که فرآیند تشریح تا حل مسئله با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

رویداد روز جهانی کلانشهر‌ها با موضوع مدیریت یکپارچه آب شهری برگزار می‌شود

رئیس اداره دیپلماسی شهری شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: به اشتراک‌گذاری منابع و ظرفیت‌های موجود در هر بخش نیز قسمتی از انتظارات برگزاری این رویداد است. در واقع گردهمایی جهانی روز متروپلیتن از مقامات محلی و منطقه‌ای را در سراسر جهان دعوت می‌کند تا در رویدادی یک روزه برای بررسی چالش‌های محلی زیر یک سقف حضور یابند.

اصفهانی زاده در ادامه با بیان اینکه موضوع سال ۱۴۰۲ به حوزه‌های زیست محیطی و تغییرات اقلیمی مربوط می‌شد، اظهار کرد: با پیشنهاد حوزه شهر دوستدار آب و با تأیید این دفتر و همکاری دفتر آسیایی مرکز آموزش کلان‌شهر‌های جهان (متروپلیس) مستقر در این اداره مقرر شد در این رویداد نمایندگان سطوح مختلف شهرداری، شرکت آب و فاضلاب مشهد و دانشگاه‌های مشهد گردهم آیند تا در مورد مسائل مهم کنونی و چالش‌های پیش رو با هم به عنوان عضوی از یک جامعه شهری به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این نشست سعی خواهد شد تا چالش‌های فعلی و میان مدت شهرداری مشهد در سه حوزه ساختار مدیریت آب، تأمین آن و استفاده از فناوری‌های نوین بررسی شده و راه‌حل‌هایی برای عبور از این چالش‌ها گردآوری شود.

گفتنی است، رویداد تخصصی روز جهانی کلانشهر‌ها با موضوع مدیریت یکپارچه آب شهری در شهرداری مشهد پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ درمحل سالن همایش کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->